Galopp-Store
Αποστολή σε 24 ώρες
Απαλλαγή αποθέματος
Εξυπηρέτηση πελατών στην Γαλλία Ασφαλής πληρωμή Εύκολες επιστροφές

Προσθήκη στο καλάθι...

loading logo

Υποσύνολο καλαθιού

Δείτε το καλάθι μου
Loading...

Jump'In Mors ανυψωτήρας για άλογο σε δέρμα κανονικό

Ανακαλύψτε το ανυψωτικό χαλινάρι Jump'In, που συνδυάζει άνεση και απόδοση για να βελτιώσει την ισορροπία του αλόγου σας κατά την ιππασία.

Mors ανυψωτήρας για άλογο σε δέρμα κανονικό Jump'In thumbnail
Από
66,00 €
+3,30 € προσφερονται στην επομενη παραγγελια σας Πιστωνονται μετα την επιβεβαιωση της παραγγελιας σας
Περιγραφή +

Σύνθεση : Δέρμα επενδυμένο με νάιλον.

Σημαντική σημείωση προς τους πελάτες μας : οι σιδερένιες σέλες από δέρμα δεν είναι εγγυημένες κατά των δαγκωμάτων, ακόμα και από την πρώτη χρήση.

Επίδραση : Δράση στην ισορροπία του αλόγου, αναγκάζοντάς το να επανασταθεί και να μεταφέρει την μάζα του στο πίσω μέρος. Όσο μεγαλύτερες είναι οι δαγκάνες, τόσο πιο έντονη θα είναι η δράση του ανυψωτή. Οι σιδερένιες σέλες Jump'In από δέρμα είναι πολύ απαλές και άνετες για το άλογο. Σε αντίθεση με το ανοξείδωτο, το Sweet Iron ή άλλα κράματα, το δέρμα αποφεύγει επαφή που είναι πολύ κρύα.

Συμβουλή χρήσης : Αυτή η σέλα απαιτεί ειδικές στήριξεις και μπορεί να χρησιμοποιηθεί άμεσα, με συμμαχίες ή με τέσσερα λουριά. Ο σωλήνας από επίπεδο δέρμα επιτρέπει την πιο καθαρή επαφή δυνατόν, καθώς ισοδυναμεί με επαφή δέρμα με δέρμα. Το δέρμα θα μαλακώσει πολύ μέσα στο στόμα του αλόγου και θα δημιουργήσει μια σχέση απόλυτης εμπιστοσύνης μεταξύ του χεριού του ιππέα, της σέλας και του αλόγου.

Συμβουλή συντήρησης : Ξεπλύνετε καλά τη σέλα μετά από κάθε χρήση για να περιορίσετε την εναπόθεση υπολειμμάτων και να αποφευχθεί η δυσφορία του αλόγου σας. Λάβετε υπόψη ότι πρέπει να λαδώσετε το δέρμα με φυτικό λάδι (Προσοχή : μην χρησιμοποιείτε λάδι από πόδι βοδιού ή άλλες συνθετικές λαδιές) για να διατηρήσετε μια μαλακή και ευχάριστη επαφή για το άλογό σας.

Πρόσθετες πληροφορίες +
ΜάρκαJump'In
Χρώμαμόβος
ΧρώμαΜωβ
ΧαρακτηριστικόΔέρμα
ΣύνθεσηCuir doublé de nylon.
Loading...
Loading...